fredag, april 11

Fredag...


En bild från finalen på söndagen..
Imorgon e det ätardag o det e NAJS. Ska in till stan med kära mamsen som har lovat att shoppa loss till mig hehe.. Imorgonkväll e det buffé på lite mer som gäller, tillsammans med Anna & Patrik, Jocke & Alexandra för att fira Seth´s födelsedag. Dock har jag tydligen vissa restrektioner vad gäller mitt godisätande hmm det gillar jag inte alls. Vi får nog se hur det blir med den saken *grr*..
60 min Morgonprommis och 25 min cardio nere på gymmet e redan avklarat bara ett axel/biceps & 30 min cardio kvar innan jag kan gå o lägga mig och invänta morgondagen hehe...Vikten va nere på 54,3 kg imorse så nu e jag inte sååå farligt svullen längre. Som lägst va jag nere på 51,3kg innan jag började fylla.
Snart dags för lite äggvitor och grapefrukt *mums*
Trevlig helg på er
//Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, buffé=) Det är du värd! Hoppas det blir roligt!! Kramar/ Thesski

Anonym sa...

Uppdatera!

Johanna sa...

Thesski: Hihi tack gumman det va sååååååååå gott Puss på dig

Anonym: Done..