onsdag, april 23

Tankar inför loaded dag 4..

Tack alla för de uppmuntrande och peppande kommentarer ni skickar ni e guld värda..

Jaha då sitter man här nere på gymmet för tredje gången idag. Snart dax för dagens sista cardiopass. Känns aningen bättre idag faktiskt trots att formen fortfarande e piss. Men humöret börjar bli bättre. Pratade med både Anna och Camilla igår och detta hjälpte mig. Det e fler än jag som känner såhär och det känns såååå skönt att ha någon att dela dessa tankar och nojjor med. Utan er girls hade jag inte klarat det. Sen Jonas stöd och pepp kan jag inte beskriva i ord hur tacksam jag är för. utan dig hade det inte heller gått och det vet du. Och Seth som får ta all skit hemma när hela världen rasar du e bäst honey LOVE U SOOOOO..

Jaha nu e det bara att ta nya tag och kämpa på för jag tänker INTE ge upp. Gjorde lite småjusteringar i min mat och det känns redan bättre (rent psykiskt). Formen ska infinna sig till tävlingsdan om det e så det sista jag ska göra.

Efter Loaded blir det lite välförtjänt vila med lite god mat o relaxing och seth & jag ska även försöka klämma in en weekend till Paris eller ngn annan mysig stad. Men på lördag blir det en massa firande hoppas jag.. Jag räknar kallt med att Anna & Camilla är ganska eniga om att kvällen ska firas med en massa gott =)..

Tanken har varit att jag ska köra SM men vi får se hur det blir med den saken. Just nu känns det inte så motiverande att om endast några veckor hoppa på en ny diet men antar att suget kommer att komma tillbaka efter lite vila och påfyllning hehe.

Nä nu kör vi så det ryker coachen det e ju snart dax att börja se lite resultat hoppas jag (o du med haha)

CARDIOTIME Yehooooooo
// Johanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

I´m in!!!!!! /Blüheck

Johanna sa...

Anna: You go girl let´s do it..du vet att vi kan kram

Johanna sa...

Anna: Det kommer att bli ett enda fete-firande efter tävlingen eller vad säger du hehe gött att du redan bekräftat dig som en av deltagarna haha puss på dig gumman

Lina Sirén sa...

Härligt att du är på G igen! Bara att tuta och köra ;o)

Johanna sa...

Lina: Hihi japp nu e det bara att tuta o köra I´m a fighter så formen ska va på TOPP det bara e så. Min kropp har inget annat val än att toppa haha
Kram