tisdag, april 22

Tankar inför loaded dag 3

hmm just nu går mina tankar kors och tvärs och jag vet inte hur jag ska göra med ngt. Jag känner mig redo för att bara skita i allt vad diet heter och lägga ner alla tävlingsplaner. Formen blir bara sämre och sämre för var dag vilket resulterar i att jag blir stressad och stressen gör inte att jag ser bättre ut. Men just i denna stund undrar jag faktiskt om det e möjligt att hålla såååå mycket vatten så att jag inte ens kan se mina magrutor. Men samtidigt vet jag att jag kan inte lägga på mig fett när jag ligger på ett underskott men WHAT IF..????
För somliga låter detta säkert urlöjligt och apdumt men att ligga på ett konstant underskott e ganska påfrestande för psyket. Mentalt e jag helt urladdad och jag undrar om dessa batteri går att ladda om.........
Jag varken kan eller orkar tänka, vara social eller prata med någon om som inte har något med min tävling att göra. Jag försummar allt och alla i min närvaro och jag mår piss.

WHAT TO DO...

// Johanna

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fight...!

Anonym sa...

dagens i landsproblem

Anonym sa...

Johanna kommer att vara i sitt livs form på Loaded...hon vet bara inte om det än!
Att kroppen drar på sig en massa vatten finns det mängder med anledningar till; Kroppen är stressad/Sliten, kvinnliga hormoner, salt, kosttillskott, bakslag efter förra tömningen, inget som håller vattnet i musklerna (glukogen etc.), kroppen försvarar sig mot all stress den utsätts för.
Är lite oroad, men vet att vi fixar detta!
Bit ihop Johanna...det kommer att bli bättre än sist!

Lina Sirén sa...

Jag har ju själv aldrig kört två tävlingar så tätt inpå vrandra, men jag kan tänka mig att det är sju resor värre än hur man känner sig inför den första tävlingen... Kroppen och psyket är ju inställt på att få vila och äta därefter, och så är det fortsatt diet!!! Vad är detta liksom!? Kan verkligen tänka mig hur jobbigt du har det nu, och det märks att alla ni som kör både MTGP och loaded har det tufft nu. Du är inte konstig! ;o)

Håll ut gumman, det är bara några få ynkliga dagar kvar!!! När du väl är där så kommer det att vara värt det! Seeeen kan du göra precis vad du vill =) Men först upp på scenen och kicka ass!!

(fick förresten dräkten igår, tack!)

Kram på dig

Anonym sa...

Jag tror att dina ögon och din spegelbild lurar dig på något sätt.
Det är något som jag själv märker ibland, vissa dagar känner man sig fet som en liten sälbebis fast man egentligen är hård som sten.
Bit ihop och kämpa dom sista dagarna det kommer att vara värt det.../Micke

Anonym sa...

Hej Johanna! Tycker du ser ut att va i helt perfekt form... håll ut så kommer det gå skit bra =) Var ska du tävla denna gången?

Johanna sa...

Anonym: I´ll fight and u know it

Anonym: japp antar att det e så..

Jonas Lundberg: Du e bäst =) fattar inte hur du står ut med mitt gnällande.. JAg hoppas att det e som du säger och du lyckades få mig i grym form förra gången sp varför skulle det inte gå nu egentligen . Men fan det e svårt att tänka förnuftigt i dessa lägen. Känns lite bättre idag med betoning på LITE, formen e dock inte mycket bättre men va fan tävlingen e inte idag. Jag vet att jag e helt sönderstressad därav håller jag en massa extra vatten.

Lina: Det e såå skönt att man har fler att dela sina tankar o nojjor med. Både Camilla och Anna har båda varit ett fantastiskt stöd. Men jag håller ut o jag kämpar på aldrig att jag skulle ge upp när jag e så nära. Tack för peppningen gumman KRAM

Micke: Jo det stämmer säkert till en viss del men jag lovar att formen e inte vad den borde vara. Men med tanke på all stress så finns det nog inte mycket annat. Vänta bara till jag börjar släppa allt vatten.

Fia: Bilderna e inte från nu utan från onsdagen innan förra tävlingen TYVÄRR. Hade jag haft den formen nu hade jag inte varit det minsta nojjig men fallet e inte så. Jag e ljusår från den formen.Tävlingen går i Danmark Loaded Cup

Mvh Johanna