torsdag, september 4

Jag e sämst..

..på att uppdatera bloggen jag vet f´låt. Har övermycket att göra i skolan och vet knappt var, hur eller när jag hinna fixa allt. Exaarbete, tentor, inlämningsuppgifter, VFU och mycket mycket mer och ovanpå detta ska jag hinna fixa till en GRYMMEform på 13 veckor *ihhh* jag undrar hur detta ska sluta.

Seth håller på med det nya gymmet för fullt. Jag e mäkta imponerad över att han orkar hålla ettt sååååå intensivt tempo från morgon till kväll. Det kommer att bli riktigt bra och jag längtar så tills det e klart.

Formen e inte mycket att hurra för förtillfället, jag vet att jag håller mycket vatten av olika anledningar men såååå mycket vatten tror jag tyvärr ändå inte att det är. På lördag e det tid för vägning så då får vi se om det har hänt ngt.

Nu ska jag iväg o lämna in mina svarta bikinitrosor för att dom ska sys om lite. Jag har förresten beställt nytt tyg till min bikini och det e ju skoj =)..

Och Jonas: Jag vet att det e torsdag och ännu värre 13 veckor till tävling o det e som typ imorgon *suck*

På återseende
// Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e bäst o skit grym så jag vet att du fixar formen på 13 veckor!!! Håller tummarna gumman:) Pussar

Anonym sa...

Hej jag länkade till din blogg hoppas det var ok =) Lycka till!

Anonym sa...

Du är helt kass!

Vad händer är formen i hamn?