torsdag, september 18

..snart lördag =)

Ja då lider denna vecka också mot sitt slut och jag har bara två styrkepass kvar att klara av. Ikväll e det dags att ge axlarna en rejäl omgång, jag älskar att träna axlar. Axlar och ben är för tillfället favvo mucklerna.

Idag har jag gjort lite små justeringar i mitt upplägg vad gäller både kost och träning ska bli kul att se hur jag svarar på det. Dieten känns iallafall riktigt bra nu och jag har äntligen kommit in i "dietrutinerna" igen vilket känns riktigt skönt.
Nu e det dags för lite påfyllning innan träning
Ha en bra dag allihopa
Hej hopp// Johanna

6 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Skönt att det känns bra gumman! Kör hårt med axlarna ;o)
Ses på SM ändå då!?
Kramen

Johanna sa...

Lina: Ja det e skönt att det äntligen har vänt =).. Har inte riktigt bestämt om det blir SM eller inte vi får se. Ska ni köra själva eller åker ni med Thess o Markus??
Kram

Stina Telhammer sa...

Meen, önska jag var lika optimistisk som du över träningen nu=) Det var dåligt av mej att inte höra av mej något mer ang. bikini, men det löste sig fint. Skulle vara skoj att ses om ni kommer upp på sm! Kämpa på nu!

Johanna sa...

Stina: Ahh det e ingen fara jag anade att det hade löst sig =).. Du e ju så nära nu och jag vet själv hur jag brukar må precis innan tävling så förstår jag att du inte sprudlar av energi o positiva tankar. Kör hårt det sista nu det kommer att gå kanon det e jag helt säker på
KRAM

Lina Sirén sa...

Jaha... Tess skrev att du och en kompis skulle åka med dom så vi kör själva.

Linda sa...

Trevlig helg tjejen!! Kraaam