onsdag, september 24

Vilken dag =)

TACK för alla gratulationer jag fått idag det gör mig såååå himla glad.. Dagen idag har varit helt perfekt, trots uteblivet firande iform av mat så har denna dagen varit den bästa på länge. Löpningen gick som en dans idag kroppen kändes lätt och jag fullkomligt flög fram på löpbandet en helt underbar känsla måste jag säga, plus att jag äntligen fått läsa reportaget i body och om jag får säga det själv så gillar jag bilderna hihi (jag vet att jag inte va stenhård men jag e lika nöjd för det) och det bästa av allt mina nya bikinis till tävlingen damp ner i brevlådan och gud vad fina dom va bara stenar som fattas. Tack Alexandra =) gå gärna in på hennes hemsida o kolla dräkter om ni ska sy upp dräkter

Resten av kvällen går i vilans tecken ska bli himla skönt att bara ligga på soffan och inte göra något alls =)

Ha en bra dag
// Johanna

10 kommentarer:

Lou sa...

Tycker bilderna var fina, väldigt fina...gillar att du inte vart superdeffad, mer åt normalhållet;)
Får oss "amatörer" att se att ni som tävlar, långt i från alltid är i tävlingsform:)lätt att tro det när man matas med alla retuscherade bilder i Body å andra fitnesstidningar...
Grattis i efterskott på din stora dag!
Vänligen/Lo

Susanna sa...

Gah! Jag får vänta ända tills lördag innan jag får tag i min Body. Är nyfiken! Har dock sett den lilla bilden på hemsidan och jag förstår att du är nöjd :)

Anonym sa...

Grattis i efterskott gumman! Det var riktigt snygga bilder i Body! Har läst hela reportaget idag =) Det är spännande att läsa om dig =)
Ha det bäst! Kramar!

Anonym sa...

Grattis på sin dag :-)

Anna sa...

Efter att ha läst din kommentar angående dina bilder var ju tvungen att springa iväg till närmaste affär och titta. Bilderna på dig var jättefina! Ha en trevlig helg!

Jossan sa...

Ville bara kika in och gratta i efterskott=)
Kör hårt nu!!=)

TREVLIG HELG!

Hälsningar från lill Ume´

Anonym sa...

Såg reportaget i Body.. Du har bland dom vackraste ögon jag någonsin sätt..Verkligen strålade o glimrade om dem.. Helt otroliga..(Sorry Seth, men måste säga sanningen;) )
Kämpa på med dieten nu, du gör ett riktigt bra jobb och var i bra form på MTGP..

Vänligen 013

Johanna sa...

Lo: Tack vad skönt att höra det från en "vanlig" människa hihi.. o tack för gratulationen =)

Susanna: Ja bara att få chansen att göra ett reportage var jag nöjd med =)

Heidi: TAck så mycket snäckan kul att hra, hoppas ditt huvuvd e bättre nu. Du får allt ta det lite lugnare i fortsättningen hihi
KRAM

Cristian: Tack så mycket

Johanna sa...

Anna: Tack så mycket. Era kommentarer betyder oerhört mycket. Trevlig helg på dig med

Jossan: Tack tjejen. Japp nu e det bara att tuta och köra, det närmar sig med stormsteg har jag märkt haha. Ses kanske på SM
Ha en underbar helg
KRAM till dig

013: Åhh då får man tack, jag suger åt mig komplimangen haha. Lovar att göra mitt bästa till FF (MTGP blev ju inställt)
MVH Johanna

vegar sa...

For ei dame;) Stå på!:D