onsdag, september 17

Happytime

Idag en sån dag då jag bara går runt med ett leende på läpparna och det är inte av någons peciell anledning utan det bara e så. Dagen började bättre än någonsin jag hade ställt kl på 05.00 för att hinna med ett intervallpass på löpbandet innan det vad dags att ge sig av till skolan för att examinera. Men tro det eller ej kl 04.00 slog jag upp ögonen och var klarvaken och jag verkligen kände suget efter att få köra mina intervaller.
05.20 stod jag nere på löpbandet och med världens tryck i högtalarna svävade jag praktiskt tagit igenom hela passet. 55 min har nog aldrig gått så smärtfritt som idag helt underbart. Nu e det snart dags för en promenad sedan blir det lite mys i soffan. Just nu mår jag super. Skolan går bra, dieten rullar på, träningen går SUPER och t.o.m lite mys med älsklingen hinns med trots att han har fullt upp på det nya gymmet.


Ha en fortsatt trevlig dag för det ska jag ha

hej hopp

// Johanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Här var det positiva tongångar...du äter nog för mycket!

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Haha vad fan vill du.. Man kan faktiskt va glad utan anledning *grr*

Anonym sa...

kul att höra positivt från dig för en gång skull!
varför måste det vara sånt gnäll alltid? tror du att man tränar hårdare o bättre för att man gnäller? eller tror du att man vinner en tävling på att gnälla?
inte är det imponerande iallafall...

Anonym sa...

Halloj tjejen
Kul att du är grymt motiverad och kör på nu igen !!! inte många veckor kvar nu
Hälsa Seth
kram
Vanessa

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johanna sa...

Vannessa: Ja det känns så jäkla skönt synd bara att man inte alltid kan vara på topp men va fan that´s life, kör hårt darling
KRAM