söndag, augusti 31

Söndag

Ja då lider denna vecka också mot sitt slut.. Ibland undrar jag var all tid tar vägen veckorna bara rusar förbi och tävling och examensarbete närmar sig med stormsteg känns det som. Denna terminen blir det full rulle kan jag lova ett exa arbete som ska skrivas parallelt med alla tentor och andra inlämningsarbete som ska in *suck*. Just nu ser jag inte mycket ljus i tunneln om man säger så, ska jag va ärlig så förstår jag inte hr jag ska mäkta med en tuff diet och en tuff termin i skolan. MEn på något sätt ska det gå.

Dieten rullar på formen e dock inte runt hörnan som jag hade önskat. Redan har jag börjat tvivla på om jag kommer att hinna men skam den som ger sig. Igår var det höjningsdag och det blev en massa extra gröt haha jag älskar gröt och hade det gått så hade jag kunnat leva på enbart gröt o prottedrinkar. Träningen går super och jag har sånt jäkla tryck i musklerna så det e super duper NICE.. Snart e det dags att bränna av ett intervallpass nere på gymmet men innan dess blir det lite plugg inför tentan

Ha en fortsatt mysig söndag
// Johanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Johanna,
jag igen, den där anonyma som ifrågasatte om du verkligen var tjock under förra dieten...

Kan du inte berätta hur du kör intervaller?

Mvh
M.

Ammy sa...

Jag önskar att jag hade en sån kropp som dig Johanna =) hur bär du dig åt?

varma kramar

Johanna sa...

Anonym: haha jo det kan jag väl skriva

Mvh

Ammy: Åhh tack du e för gullig.. Hur jag bär mig åt hmm ja hård träning, hård kosthållning och en vilja av stål e väl hemligheten =).
KRAM

Millan sa...

Hej! Jag har nominerat dig på min blogg! Kram!!

Anonym sa...

Snart är det torsdag!