tisdag, september 23

HUNGRIG som aldrig förr

Åhh idag e jag hungrigare än någonsin och det e bara tisdag aj aj hur ska detta gå. Fast jag måste eränna att jag gillar mina hungerkänslor eftersom det känns på något sätt bättre om jag e hungrig när jag dietar hihi. Jag e mysko jag vet..
Hörde på ryktesvägen att den nya Body har kommit ut men som vanligt har den INTE dykt upp här hemma. Mer angelägen än någonsin eftersom moi e med och jag ännu inte fått se bilderna. Jag e pissnervös faktiskt..

Morgonjoggen var något segare idag men jag tog mig igenom det tack vare min nya älskling, en Ipod som jag fick av Seth i födelsedagspresent. Den e alldeles mintgrön o fin I just love it hih ska lägga in en bild på den så ni får se sååååå fin den e.

E fortfarande grymt sugen på att åka upp till SM men vi får se hur det blir med den saken.

Snart e det dags för gröt och sen ska axlar och bröst tränas.

IMORGON FYLLER JAG ÅR hihi

//Johanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja kom igen ju !!!!!!
kom till SM man laddar ju batterierna ju :o)

grattis i forskott då tjejen
bamse kram !
vanni

Lina Sirén sa...

Gud va spännande, jag vill ha BODY idag! Tror säkert bilderna är jättefina!
Grattis i förskott gumman!
Kram

Anonym sa...

Tidningen delas ut under tre dagar. De sista delas i morgon.

Skall bli kul att se bilderna!

Mvh
Petra

Stina Telhammer sa...

Grattis i massor till dej!! Hoppas du får en skön dag.

Kramar!

Anonym sa...

Grattis på din stora dag!! hoppas du får massa presenter!! hehe...

Johanna sa...

Vanni: Tack tjejen

Lina: Tack så mycket vännen jag vill ju med ha tidningen har ju inte heller fått den än =(
KRAM

Petra: Mmm hade hoppats på att få den idag men icke

Stina Telhammer: Tack tjejen... Hoppas form o kropp känns bra det e ju snart dax för dig
KRAM

Annie: Tack så mycket gumman I just love gifts hehe