måndag, september 22

Trött men glad

Första dan på praktiken avslutad och jag överlevde faktiskt hihi.. Nä men det känns faktiskt kanon både barnen och personalen verkar superbra. Lite trögt innan man kommer in i rutinerna men denna veckan kommer att ägnas åt det och att lära känna barnen.

Kl ringde 5.15 imorse men inte vaknade jag för det. Hade bestämt med Emma kl 5.45 nere på gymmet så man kan säga att jag blev aningen stressad när jag vaknar av att Emma ringer o frågar var jag e. Hoppade snabbt i löparbyxorna och sen bar det iväg. 60 min på löpbandet blev det, 40 min löpning och 20 min gång. Har äntligen kommit igång med löpningen igen..

Nu ska jag snart iväg o bränna av ett ryggpass e det tänkt =)

Hej hopp
//Johanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint reportage jag fick syns på idag! :)

Hoppas allt är bra annars? Kramis

Anonym sa...

Hej... Kan vi få kika lite på dagsformen?? =) Kram Maria

Anonym sa...

Du är duktig gumman=) Och snart är det ingen vanlig dag...För då är det Jolantskis FÖRDELSEDAG!!!!!!//Lillstrumpa

Anonym sa...

Håller med Annie! Sitter och lusläser just i denna stund.. =)

Johanna sa...

Annie: Åhh tack tjejen själv har jag ju inte fått tidningen än så jag e ju aningen nyfi´ken hihi..

Maria: Bilder kommer

Thesski: Hihi visst e det så gumsi

Tess: Jag vill med se ju...