lördag, september 20

Idag ska det firas..

Japp idag e det tid att fira min och mammas födelsedag =) hihi (trots att jag inte fyller år förrän på onsdag). Så om en stund ska vi bege oss hem till min kära mor & far. Det e alltid lika skönt ch avkopplande att åka hem till föräldrarna..

E nyss hemkommen från en skön morgonpromenad och ska strax fixa ordning min alldeles goda gröt *mums*. Har fortfarande inga "ätardagar" utan höjer endast intaget av bra kolisar och fett och det räcker gott och väl för mig än så länge.

Ha en skön helg allihopa hej hopp
// Johanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Hoppas ni får då massor med presenter och att ni njuter av varandras sällskap.
Kämpa på nu !!!
kram
Vanessa

Anonym sa...

Hur mkt brukar du höjja ungefär, alltså hur mkt extra av varje? hur ligger du kalorimässigt under de vanliga dagarna?
mvh linda

Anonym sa...

Jag får säga grattis i förskott då! :P Kram!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen =)

Anonym sa...

Grattis i efterskott...