måndag, september 15

Världens pump..

Oj oj idag drog jag av världens benpass kan jag lova.. Pump som aldrig förr me like.. Började med att superseta mellan bensparken och bencurlen sedan över till benpressen där jag körde 4 dropset sen 3 set raka mark och avslutade passet med ett set gående utfall efter det var jag helt död kan jag lova. Bara tanken på att köra 30 min cardio fick mig nästan att börja gråta men det var bara att kliva upp på steppen och sätta igång.
Kan lova att min efterträningdrink smakar himelskt nu =).

På fredag e det dags för tenta sen har jag förhoppningsvis lite mer tid över att blogga och uppdatera vad som händer i mitt liv. Just nu e det i princip bara skola och träning som det finns utrymme för.

Ha en fortsatt trevlig måndag nu e det snart dax för lite firre *mums*
// Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar för dräkterna :) Pengar och så kan vi diskutera vad som är nimmast. Antingen via internet eller via Thess och Marcus..

Johanna sa...

Sara: Ahh det va så lite så kul att dom kommer till användning =).. Ja det löser sig. Ses vi inte innan så ses vi ju backstage på lucia..