torsdag, augusti 7

Grötfulle *mums*..

Ja då sitter man äntligen och avnjuter sin efterlängtade gröt efter 1 timmes morgonpromenad med Klemma =).. Kan lova att det va segt att komma upp ur sängen imorse när klockan ringde. Men det var bara att hoppa upp, på med morgonprommis kläderna och ge sig iväg. Ringde till Emma ihopp om att hon var lite sen så att hon kunde joina mig på promenaden, och visst var fallet så. Genast blev morgonpromenaden tusen gånger roligare och tiden bara rusade iväg. För övrigt så e det dags för Emma att kliva upp på scen om 5 veckor, och hon börjar bli i riktigt bra form. Tror att hon kan bli farlig på scen i år=)..

Har fått lite undringar om min diet så jag kan väl skriva ut hur en dag under diet ser ut. Jag äter samma mat var dag förutom på lördagarna då jag äter fritt =)

Förbrännare & c-vitamin innan morgonpromenad

8.00
Fiberberikade havregryn
Linfrön
Banan
Kanel/kardemumma
Proteindrink

10.30
Makrill i tomatsås

13.00
Kyckling & Vitkål

15.30
2 ägg

16.30 TRÄNING
Drink med protein & vitargo efter styrkan & cardion

19.00
Kyckling & Vitkål

21.30
Kyckling


Sista jobbedagen idag f*n vad skönt det ska bli e ganska trött på det nu. För nu vill jag också ha semester som alla andra. Oj vad klockan e mycket måste rusa nu får uppdatera gårdagens pass senare

Hej svejs

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godagens! Hoppas allt e bra med lilla tösen! Fan din diet liknar mkt min öh har du snott den el!? Fast jag kör då pizza i stället för kyckling å istället för fettförbränning kör jag chips men annars....

Hoppas att det kommer flyta på bättre denna gång! Lycka till!

Dan "jobbarpåharrys" Nilsson

Johanna sa...

Haha du e rolig du.. Vaddå flyta på bättre denna gång..?? Det gick hur bra som helst förra gången. Bättre än någonsin faktiskt, sen att jag e gnällig i kinkig e en annan sak.

Miss H sa...

Hej
Hur många kcal äter du under denna diet dag ungefär? Hur många kcal på en träningsfri dag?