söndag, augusti 3

Äntligen e det dags..

....att sätta igång med dieten inför FF-08. Samtidigt som jag tycker det är otroligt skönt att känna friheten när man inte går på diet så tycker jag det ska bli så skönt att börja dieta igen. Visst går det upp och ner under dieten men att se hur kroppen förändras är så kul och motiverande. De första veckorna på dieten brukar kännas ganska tuffa för mig. Jag har en hel del att skala av till Lucia och jag vet att det kommer att ta ett tag innan jag kommer att se ngn större skillnad på kroppen men det är bara att bita ihop för förr eller senare kommer det. Vikten är uppe på hrmm..64 kg lite väl mycket men med 18 veckor kvar ska jag lyckas. Mer detaljer (mått, bilder) om formen kommer senare.

Om en vecka åker jag ner till Spanien för att arbeta på ett trainingcamp tillsammans med Seth (som för övrigt redan e där nere). Det kommer att bli mycket cardio träning och det är endast dietmat som tiolllagas så det kommer inte att bli några problem som helst att hålla mig till mitt dietupplägg.

Har helt glömt att jag har blivit utmanad av Stina =) men här kommer det iallafall
1.Vad gjorde du för 10år sedan? Jag hade precis fått en ny häst som jag ägnade all ledig tid åt med träning och tävling
2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Äta, träna, handla, fixa matlådor inför första dietdagen imorgon, relaxa framför Tv:n
3. Godis jag gillar: Jag älskar ju självklart allt godis men colanappar och rabarberstänger e klart favoriten för tillfället
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär: Jag skulle köpa allt jag vill ha och bygga oss ett stort hus.. Haha det finns ju egentligen tusen saker jag skulle gjort men det kan jag ju inte avslöja här inne
5. Städer/orter jag bott i: Lund, Dalby, Veberöd & Ystad

Jag utmanar Vanessa & Thess

Ha en bra söndag
// Johanna

7 kommentarer:

Lou sa...

Ja, på din lilla kroppe e nog 64kg i tyngsta laget, men du kan ju trösta dig med att du uner allt "extra" så finns en hel del fin, fin musklemassa;)
Tycker du är jättefin villket fall som helst....
Må bäst/vänligen
Lo Wol

Anonym sa...

Hur lång är du?

Johanna sa...

Lo: Ja det e lite väl mycket men nu ska det bli ändring på det. Hihi tack

Anonym: 163 cm kort =)

Anonym sa...

Tänkte kolla en sak med dig, har du använt dig av Burn Force? Hur doserade du i så fall?

Anonym sa...

Hi hi, då väger vi lika mycket :O)
Lycka till nu och försök njuta på vägen!!!
Lübeck

Johanna sa...

Anonym: Ja jag har provat dom jag körde 2 på morgonen och 2 på eftermiddagen

Anna: JA och du e bra mycket längre och har mycket mer muskelmassa än mig så nu förstår du kanske hur TJOCK jag har blivit haha.. Seth & jag svänger förbi efter spanienresan =)KRAM

Erika sa...

Önskar er en skön Spanien vistelse..Hoppas att ni hittar något bra gym (som har ac!)