fredag, augusti 22

Intervallpass...

Så äntligen var denna veckas intevallpass öevrstökat.. Sitter med min prottedrink och svetten fullkomligt dryper av mig sååååå jävla gött. Inte lika skönt under själva passet men vill man bli fin får man lida pin haha..
Träningen går fortfarande riktigt bra och kroppen känns fräsch och pumpen infinner sig vid varje pass som aldrig förr.
Imorgon e det lördag och för de allra flesta dietande människor innebär detta ÄTARDAG men inte för mig. Jag får nöja mig med att höja mina carbs men det e ganska mumsigt att få äta en massa pasta och gröt så jag klagar minsann inte.

Imorgonkväll ska vi ut och äta och jag har redan checkat vad som finns på menyn (så att det passar mig menar jag haha) och det blir färsk pasta med kyckling för min del *mums* och sen blir det fruktsallad med DP till efterrätt.

På återseende
// Johanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt gumman
Visst är det skönt att köra intervaller. Jag älskar känslan helt klart .

Gött att du har koll på menyn i förväg för nu minsam ska du komma i ditt livs form eller hur :o)

Kämpa på

kram
Vanni

Ammy sa...

Hej jojo!
Ville säga att jag är mkt iponerad av dig och din vackra kropp.
Jag undrar om du kunde hjälpa mig lite. Jag har tränat på gym i tre år och visst har jag gått ner mkt i vikt och skaffat lite muskler. Men jag vill bli mer deffad om man säger så och att musklerna syns mer.


kramar Ammy

Anonym sa...

Nu får du skriva lite mera tjockis!

Johanna sa...

Vanni: Ohh yes känslan efteråt e nästan oslagbar måste jag säga =).. Japp nu ska formen prickas in o jag ska bli GRYM får vi hoppas. Du e ju snart där din lilla fuskid hihi
PUSS

Ammy: Tack tack.. Svårt att hjälpa när man inte vet förutsättninghar osv
Mvh Johanna

Jonas: JAg e inte tjock bara lite vattnig haha (önsketänknade jag vet),, Pumpen på benpasset va sinnesjuk kan jag lova. Det gillar vi eller hur..

Ammy sa...

Vad behöver du veta =) Vill du se bilder lr nåt sånt.. veta hur jag äter och då?


kram
ammy