måndag, augusti 25

Ohhhh vad jag vill....

..vara iform NUUUUU.. Varför räcker det nte med att dieta i tre veckor så e man i pangform haha. Det syns ju knappt att jag har börjat dieta trpts att jag gått ner 5,5kg *suck*. Idag börjar en ny fas på dieten vilket alltid e lika kul och spännande. Ikväll ska benen piskas och efter det blir 20 min cardio.

Helgen var lugn och jag klarade mitt godisförbud sååååå stolt över mig själv och det borde ni med va med tanke på att ni vet vilken godisälskare jag e. Men att få äta pasta och extra gröt e minsann inte helt fel =)
Nu e det dags för diverse tillskott och lite mat sen e det laddning inför passet som gäller ha en fortsatt bra dag

// Johanna

8 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Jadu, om det ändå vore så enkelt ;o)
Jag ska också kötta benen ikväll, phuu...

Ska ni upp till SM i Västerås? Kanske kan ta och samåka några stycken i så fall?

Kör hårt!
Kram

Johanna sa...

Lina: Hihi ja tänk så skönt det hade varit =).. Nä det blir nog inget SM för vår del vi har fullt upp med gymbyte..

Hoppas dieten rullar på för din del med gumman
KRAM

Stina Telhammer sa...

Halloj! hoppas dieten går bra för dej=) Du har blivit nominerad i min blogg! Kämpa på!

Linda sa...

Snart så syns det!! ;) Å du jag såg nog en smygare i nyaste body!! *hihi* Kul!! Kramis

Johanna sa...

Stina: Jodå det går upp o ner viktmässigt står jag stilla just nu och det gillar jag inte alls men jag vet ju att det alltid e så. Hoppas allt går bra med din diet ska bli såå kul att se dig på SM:et håller alla tummar & tår för dig.
Tack för nomineringen sweet =)
KRAM

Linda: Hihi jag jag hoppas ju att det gör det men just nu verkar det inte hända mycket alls men men alla hamnar vi på platåer o då gäller det bara att vara lugn (vilket jag suger på haha)
Ahh jag jag längtar verkligen till nästa nummer måste jag erkänna.. Jag har inte heller fått se bilderna än så det ska bli kul. Hoppas allt e bra
KRAM

Anonym sa...

Såg att du kommer att pryda några sidor i nästa nr av BODY. =) Det ska bli kul att läsa.

Ha det fint.

Anonym sa...

Här var det fullt drag, är formen redan fixad?

Johanna sa...

Tess: Hihi ja det ska bli sååå kul att se bilderna eftersom jag inte fått se dom innan.

Jonas: Haha du vet nog hur bra min form e för tillfället eller.. hehe