tisdag, augusti 5

Nice..

Inne på andra dagen på dieten och allt flyter på som det ska (tur e väl det haha). Maten känns bra, träningen rullar på och viljan att bli better than ever finns där. Ser verkligen fram emot denna tävlingen tror att det kommer bli en skitrolig tävling och jag SKA vara i bättre form än någonsin..

Passet idag gick hyfsat snabbt och smärtfritt endast mage/vader och 20 min cardio. Känns som att en del av mitt överflödiga vatten har börjar släppa nu, springer på toa en gång i kvarten. Hoppas på att väga runt 63 på lördag (helst under). Nu e det dags för lite kyckling sen kallar sängen, ska upp 5 imorgon *suck*.

Lägger upp lite motivationsbilder =)
Sov gott //Johanna

8 kommentarer:

Susanna sa...

Du det där är mer än Nice :D

Johanna sa...

Tack =).. Hade varit skönt om jag hade varit i den formen nu som jag var då haha men det kommer..

Anonym sa...

Hej, skoj att du ska tävla igen, såg dig i västerås när du tävlade. Vore skoj att se vad du har för upplägg, om du vill dela med dig =) Ha de gott.

Anonym sa...

HEJ!

Lite nyfiken på hur din diet ser ut. Skulle du inte kunna berätta ungefär vad du äter osv. Jag ska nämligen starta min diet nu på måndag och det är alltid kul att se hur andra lägger upp sina.

Annars grymt läckra bilder!

Anonym sa...

Hemlig diet, säger ex coachen! haha

Lina Sirén sa...

Härligt att allt känns bra! Och att Spanien blir av trots allt :o) Avis!
Nu kör vi vännen! Får ta en träff sen nån gång också ju... Mycket snack och liten verkstad, haha.
KRAM!

Anonym sa...

Snart är du här!
Och då går dietande som på en räls!

/ Din Seth

Anonym sa...

Du är så snygg bruden. Och denna gången på scen kommer bli något alldeles extra, I can feel that! :P Kör hårt nu!