fredag, augusti 8

Äntligen..

..semester =). Sitter och njuter av min gröt och önskar att den aldrig tog slut hade jag kunnat så hade jag levt på gröt o proteindrinkar haha.. Har precis klarat av en timmes morgonpromenad längs havet så skönt opch avkopplande.
Benen piskades rejält igår kan jag lova och träningsvärk i rumpa o lår har redan börjat infinna sig ganska kraftigt och det gillar vi. Var dock inte lika tuff igår när jag var färdigtränad, mådde hyfsat illa efter passet och cardion efter gick på ren vilja. Av denna vecka återstår bara ett styrkepass som jag tänkte köra nere i Spanien på söndag så därför blir det lite välförtjänt vila idag o imorgon med endast morgonpromenader.

Imorgonkväll bär det äntligen av till Spanien ska verkligen bli kul. Bloggandet kommer tyvärr att bli lidande men ngn uppdatering ska jag nog hinna med. Det är även dags för vägning imorgon jag e ganska nyfiken på vad vikten ligger på nu. Camilla ville ha mig under 63 så jag hoppas på att jag klarar det.

Nä nu ska jag snart ner på stan och handla lite inför resan sen har jag fullt upp med packning och andra förberedelser innan jag ger mig av till mamma & pappa senare idag.

HA det super alla
// Johanna

Inga kommentarer: