tisdag, juli 22

Sjuk igen *suck*

..och denna gången e det mina förbannade visdomständer som spökar. Fick som tur var en tid till tandläkaren imorgon förmiddag. Känner mig alldeles febrig, trött och hängig inte alls kul. Det var egentligen piskning av armarna idag men jag tror jag får hoppa på det och inta soffläge istället.

Det är nu bestämt att diet ska påbörjas om ett tag i förhoppning om att komma i form till Lucia. Vi får se hur det går jag har ju trots allt en hel del att skala av och kollar jag mig runt omkring på de som ska tävla så borde jag känna mig aningen stressad.. Vi får se hur det går kommer jag iform så gör jag =)

Now it´s time to eat
// Johanna

7 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Stackare! Hoppas det känns bättre snart!

Jag vet precis hur det känns. Jag har ändå dietat ett tag nu ju, men det känns som det är hur mycket som helst kvar att tappa :( Och jag känner mig som en liten sparris... Suck! Varför ska det vara så jävla svårt att komma iform för!!!??? (Lina är lite gnällig...)

Ha en bra dag gumman!
Kramis

Anonym sa...

Hej tjejen, hoppas att det gick bra idag... Håller tummarna för dig på Lucia. kram /Sally

Stina Telhammer sa...

Jag utmanar dej! Regler finns på min blogg=)(krya på dej)!

Anonym sa...

Hej Johanna!
Jag ville bara tacka dig för till utförliga svar angående bröstop!
TACK, det var snällt och vänligt av dig!
MVH

Anonym sa...

Hur får du tiden att räcka till att blogga så mycket! Man hinner ju knappt med uppdateringarna!

Mvh Nejls

Anonym sa...

Hej Gumman!

Snart diet igen...även om jag faktiskt tycker att du é jätte fin i din off-form, du ser så glad och frisk ut! Sedan att du faktiskt verkar haft ganska mycket otur med sjukdom den sista tiden kan ju ha att göra med att du dietat hela våren och slitit på imunförsvaret. Efter min första tävlingsdiet var jag sjuk från och till i flera månader. Men nu har jag (ta i trä) inte drabbats av detta jobbiga igen.

Ta å se till att bli frisk å stark nu...så att du kan ge allt i tävlingssatsningarna framöver!

Kram på dig!

Johanna sa...

Lina Johansson: Tack börjar kännas bättre nu. JA eller hur ´man vill att allt ska försvinna på en eller två dagar men icke haha.. Men men man har ju lyckats förr så det ska väl gå bra denna gången med. Det e faktiskt hela 17 veckor kvar så det fixar sig.
Kram på dig

Sally: Tack tjejen. Hoppas allt e bra med dig?? Inga tävlingar i sikte eller?? Kram

Stina: sorry vännen jag lovar att ta tag i utmaningen imorgon. Har haft mycket att göra sista tiden. hoppas dieten rullar på som den ska. Ska bli kul att se dig på SM kram

Anonym: Ahh det va så lite så hoppas det va till ngn nytta

Neils: Du vet hur mycket jag har att göra om dagarna så ngn uppdatering e det ju inte tal om haha.. Nä men jag ska bättra mig jag lovar

Camilla Öhman: Tack gumman du e för go önskar att jag hade trivts i den formen med.

Japp snart e det minsann dags att börja skala av allt det överflödiga som råkat hoppa på mig av ngn konstig anledning. Kan faktiskt inte alls förstå hur det har kommit dit, jag som sköter min kost såååå exemplariskt och äter bara godis 6 dagar i veckan haha.. Hörs i helgen o checkar upplägget. Ha en bra ätardag idag
KRAM KRAM