onsdag, juli 2

Sjuk igen...

Fast denna gången e det ännu värre..jag har fått en påhälsning av vår inte så populära vän Maginfluensan *grr*. Så sen i måndags har jag bott på toaletten. Kan även kalla det att jag kör speeddiet hihi. Precis när man känner att dieten börjar rulla på och motivationen har kommmit tillbaka så ska man bli sjuk det e så typiskt.

Ngn träning har det inte blivit dessa dagar men jag hoppas på att bli frisk till torsdag eller fredag. Alla som har tips på hur jag kan bli frisk snabbare får gärna skriva =).

Nästa helg bär det av till Tylösand för att checka Fitness5. Seth ska ju tävla. Vi är ett helt gäng på 10 personer som ska upp och det kommer att bli såååå kul.

Nu e det dags att vila

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört att rostbröd, te och fil är lättsmält och bra för magen. Huruvida det stämme vet jag ej. men du kan ju pröva!Krya på dig!

Johanna sa...

Anonym: Tack. Då ska jag prova det =)..

Anonym sa...

Avslagen coca cola är bra, men det vet du säkert för det är ganska vanligt. Hoppas du blir bättre snart, krya på dig! =)

Lina Sirén sa...

Krya på dig gumman!
Vi ses i Tylösand då =oD
Kramis

Erika sa...

Har hört att stora svartpeppar korn ska vara bra.. Om det fungerar eller inte vet jag inte:) Annars är det nog bäst att spy ut "skiten" och alla bakterier-rensa systemet liksom:P Krya på dig!

Linda sa...

Åhh nej... Krya på dig!! Å lycka till mannen ;) Kraaam

Anonym sa...

Blåbärssopaa har alltid fungerat för mig om man är risig i kistan.
Mvh Alex

Anonym sa...

destilrat vatten är bra..som ovan även avslagen coca,små portioner av kokt torsk o mosad potatis:)))hur skriver man nu in mon adress till dig haha..jag e kass på det här

Anonym sa...

Svälj några hela vitpeppar korn,det brukar hjälpa mig iaf :)

Anonym sa...

Fy vad roligt att få träffa på er igen nästa helg! =) Ska bli grymt skoj! Har även införskaffat i en ny videokamera som ska få följa med ner. Kan bli spännande ;-) Kram påre

Johanna sa...

Tack för alla tips och råd jag fått av er =) nu e jag äntligen frisk