söndag, juli 6

Ny cardio på schemat sjukt roligt..

Viveca & jag e knappt inne i vår tennismatch haha


Mange spelar golf



Seth joggar för fullt






















Seth införskaffade Nintendo wii innan idag och jag lovar jag har hittat min nya cardio stil. Den e klockren måste jag säga fyyy fan vad svettiga vi blev ikväll (va tvungen att byta om till mindre kläder till och med). Hela kvällen ägnades åt olika sorters aktiviteter som tennis (min favorit helt klart), bowling, aerobic, jogging, Yoga o golf. Shit vad roligt det var haha bilderna e från kvällens olika matcher =)..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser riktigt kul ut:) har aldrig testat själv men Neo brukar dra över till grannen och köra bowling vilket är kul för då kan han hålla "klotet" i en hand ha ha.
Härligt att du är tillbaka från sjukdommar och skit.
Släng upp lite bilder från träningen också :)

säg till när ni närmar er sthlms trakterna, tror Jonas kommer hit under vecka 30...

Ha det bra ni två!

/D

Linda sa...

Jaaa va roligt det ser ut!! Har aldrig testat men skulle gärna göra det!! :) Hare gott!!

Anonym sa...

Tja är wii fitness bra eller?? Kram


www.metrobloggen.se/Trican

Johanna sa...

David: Det e sjukt roligt rekomenderar verkligen er att köpa det =).. Ska bättra mig med att slänga upp bilder. E inte så skoj bara när man inte e i så bra form men men....

Ha det super

Linda: Hihi det e såååå kul du måste verkluigen prova det. Kommer ni också att infinna er i Tylösand till helgen??
Ha det bra kram

Johanna sa...

Anonym: JAAAAA det e super som jag skrev till David så rekomenderar jag er att köpa det..

Anonym sa...

Hej igen. Kan inte du skriva ett inlägg om hur du blev intresserad av Body Fitness och när började du träna? Eller har du kanske redan skrivit det någonstans i bloggen? I så fall måste jag ha missat det. Det skulle vara kul att veta i alla fall tänkte jag =)

Anonym sa...

Viveca,är det en ystad tjej rakt igenom? Lekte mycket med en som hette Viveca som yngre, hon bodde på gräslöksgatan, första huset till höger hehe... kanske inte alls är samma men vore skoj om det var det.

Bra förändring från 06 - 08 !!!