söndag, juli 6

Back on track

Ja då va man tillbaka igen frisk och kry och träningssugen som aldrig förr. Körde mitt första rygg/axelpass i fredags och det känns idag kan jag lova. Har sån grym träningsvärk i hela kroppen så jag kan knappt röra mig haha. Det märks att man inte har tränat på ett tag. Nu känns det verkligen som att jag e på g igen. Trodde faktiskt inte att det skulle ta så här lång tid att komma tillbaka efter operationen. Samtidigt tror jag att det har varit ganska nyttigt för både kropp och själ att få några veckors vila. Nu känner jag mig redo att sätta igång på allvar och börja bygga massa inför MTGP nästa år.

Dagen idag började med en ljuvlig morgonpromenad längs stranden tillsammans med Seth, Magnus och Viveca hur nice som helst. I eftermiddag e det dags att piska benen och rumpan. Och ikväll bjuds det på minigolf ute på jakten och kanske en glass till detta =)

Nu e det grötdags ha en underbar söndag
// Johanna

7 kommentarer:

Millan sa...

Hej!
Jag läser din blogg så ofta jag kan, jag tycker att du skriver jätte bra och intressanta inlägg. Och jag bara älskar din bilder.

Du är välkommen att titta in till mig oxå,
millansandberg.blogspot.se

Johanna sa...

Millan: Tack vad kul att höra. Har dock inte så mycket inspiration för tillfället att blogga men jag ska försöka bli bättre o ta lite bilder. Inte lika roligt nu när jag inte e i så bra form men men. Lyckades inte komma in på din sida tyvärr!!

Jossan sa...

Härligt att få börja träna igen, känner igen de där med sjuuuuk träningsvärk efter uppehåll, hi hi.
Ha de gött

Anonym sa...

Roligt att du är fit for fight igen!
Nu får du hålla dig frisk, annars får du nog ta ut tuttarna igen...
Läkaren kanske glömde att tvätta inläggen eller tappade dom på golvet innan han satte in dom.
Ska jag komma snart eller inte?

Millan sa...

Hej!
Förlåt, jag skrev fel adress, måste ha varit lite snurrig förut. Rätt adress är;
millansandberg.blogspot.com

Kram

Anonym sa...

Hej! Jag är inne på din blogg varje dag av rutin och hoppas på att du har skrivit något nytt =) Jag tycker att du är hur grym som helst och jag måste bara berätta att jag har blivit intresserad av body fitness dels för att jag har kollat igenom hela din blogg ett antal gånger och sett dina bilder. En vacker dag ska jag ha en sådan kropp som dig och ställa mig på scen! Ha det bra! =)

Johanna sa...

Jossan: Sååå jävla gött e det =)

Jonas: JA det e skönt klart du ska komma =)

Nina: Ahh tack gud vad kul att höra nu blev jag alldeles glad
=0). Vad roligt att man lyckas inspirera någon. Tycker verkligen att du ska satsa på att komma upp på scen =)behövs verklugen fler Bf tjejer . Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera och lägga ut fler bilder även nu när jag e i off-form.
Bara att fråga om du undrar något
Mvh Johanna