tisdag, juni 24

Dietstart..


Så var man tillbaka i dietträsket igen haha, känns faktiskt skönt måste jag säga. Tyckte att det fik räcka med utsvävningar gällande maten nu. Förra veckan blev det godis de flesta dagar och pizza 4 dagar. Vikten i morse låg på 58,1 kg, tänkte försöka gå ner till 55-56kg nu på 3 veckor.

Igår körde jag ben och axlar och det gick faktiskt bra. Känns som att jag är på väg tillbaka nu sakta men säkert. Det är svårt att ha en struktur i vardagen när man inte tränar och ofta är det matvanorna som blir lidande för min del. Därför känns det extra skönt nu att kunna börja träna och äta ordentlig mat som jag mår bra av.


Nu e det dags att åka till jobbet, jobbar mellan 11.15-18.15 idag sen blir det ev rygg om det känns ok..

Midsommar =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Diet redan för din del inför FF ?
Snygg bild på dej och seth . Allt klart med lägenheten ?

Alexandra sa...

Hej Jojo! :O)
Vet ett om jag är ute för sent men jag är oxå jätte intresserad av dräkterna...särskillt den ljusgröna bikinin du haft på dig...Du får jätte gärna maila bilder till mig
alexandra_esping@hotmail.com

Vänligaste hälsningar Alexandra

Anonym sa...

Inget godis nu alltså? :-0 Men det fixar du! Du är grym ju! =) Kram!

Jossan sa...

De kommer du fixa lätt bruden!

Anonym sa...

Måste lämna ett litet avtryck eftersom jag besökt din sida:)

Besök gärna min.
Ha en bra dag. Kram Lillan

www.metrobloggen.se/Trican

Anonym sa...

Tja tjejen - du fixar 3 kg lätt på 3 veckor...det mesta är ju bara vätska :). By the way grattis till nya kompisarna ;) kram, Sally

Johanna sa...

Vanessa: Nä det blir inget FF för min del tyvärr. JApp allt e färdigt nu sååå skönt. Hoppas allt e bra med dig gumman

Emma: Ja det e klart med lite vilja fixar man allt hihi

Jossan: Ja jag hoppas det, e inne o kikar på din sida för att få lite motivation att återfå formen. Din form ser onekligen riktigt bra ut =0)

Anonym: absolut det ska jag göra

Sally: TAck vännen måste säga att vi trivs väldigt bra ihop haha
kram