tisdag, december 30

Tvång..

Fick precis höra av Sofie att hon tycker jag e hemskt dålig på att uppdatera bloggen. Själv förstår jag förstås inte alls vad hon menar det va ju faktiskt bara typ 10 dagar sen jag skrev sist *host* *host*.. Tänkte att jag skulle bättra mig nu efter jul & nyår när all stress har lagt sig.

Julen firades hemma hos mamma & pappa och alla var samlade, verkligen supermysigt. Med tanke på mina julklappar och de heliga vita kuverten så har jag skött mig utomordentligt detta året kan jag lova hehe.. Det e fortfarande full rulle med träning, hallrenovering och nyårsfixande. Jenta & jag har haft fullt upp med att fixa efterätt och springa på stan för att hitta nyårsutstyrsel. Även detta året lyckades vi =).. Nyår kommer att firas nere på Breeze faktiskt. Är runt en 20 personer som kommer att fira in det nya året tillsammans. Ser verkligen fram emot det. Åhh just det glömde nästan att vi även haft fint göteborgsbesök av Jonas här nere i skåneland, alltid kul när det kommer folk.

Nä nu ska jag gå ut o va lite social med Sofie som sitter i soffan o sjunger högt för sig själv (tror att hon har varit singel för länge nu. Seth & jag får ta fram våra matchmaking fingrar o styra upp ngt imorgon kväll hehe)

Hoppas ni alla får en helt underbar kväll imorgon för det ska vi ha

// Johanna

13 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Se you tomorrow ;o)
Kommer bli superkul!
Kramen!

Anonym sa...

Kors i taket, har nån dött? haha!

Anonym sa...

öh hmm då får man önska en godfortsättning.... läst igenom bloggen sen sist öh mkt som har hänt..... KUL! Annars allt bra?

Dan"tränarutahelveteförkansketävla"Nilsson

Anonym sa...

Går det bra med träningen, hunden...och Seth eller har du dött?
Det var helvete vad du skriver mycket här...blogga en gång i månaden kanske räcker, men vilken dag ska man läsa, är det i början eller i slutet av månaden?

Anonym sa...

Vad väger du? haha!
Fan vad spännande det är här...roligt att höra att livet leker och att du dig späker.

Anonym sa...

HAHAHHA FAN vilket bra namn på bloggen! 10 *

Fia sa...

Du är ff rätt dålig på att uppdatera...... ;P

Hoppas allt är bra! Trevlig helg! *KRAM*

Linda sa...

Jamen hallå... nu väntar vi igen!! *ler* Kraam på er..

Linda sa...

Hej tjejen, Nu tycker jag de är på tiden att du uppdaterar din blogg igen... vi väntar =))

ha en bra dag och så är det bara du säger till när du har lusst å köra ett pass.

Kram

Massage bed Toronto sa...

The post is very informative. It is a pleasure reading it. I have also bookmarked you for checking out new posts

Security Guard Toronto sa...

Interforce International offers Security Guard Patrols, Security Guard Service, Unarmed Security Guards, Security Patrol Service and much more!

vet Toronto sa...

It is a pleasure going through your post. I have bookmarked you to check out new stuff from your side.

massage toronto sa...

A very well-written post. I read and liked the post and have also bookmarked you. All the best for future endeavors.