måndag, december 15

Snart kommer tomten =)

Jaha då var ännu en helg slut, tiden rusar fram och examen närmar sig med stormsteg. Tyvärr ser jag inte bara glädjen i detta utan stressen att hinna bli klar med allt som ska göras e värre än någonsin. Som vanligt när det gäller högskolan lägger man in ett flertal examinationer i slutet av terminen *suck*. Trots att jag vid detta laget har lärt mig att det alltid e så blir jag likväl lika stressad och vet knappt var jag ska börja. Men jag ska nog reda ut det.

Helgen gick i lugnets tecken och det behövdes verkligen. Igår kom lillebror, mamma & pappa ner och körde ett pass på gymmet för att sedan ta en fika uppe hos oss. Hur mysigt som helst. Det e helt underbart att ha broren hemma igen, nu fattas bara den äldre versionen men han kommer ju hem på lördag. Julen kommer att firas hemma hos mina föräldrar och alla syskonen kommer att va samlade, längtar verkligen.

Träningen rullar på som vanligt förutom att jag har fått ngn inflammation i skenbenet så löpningen har jag fått lägga på hyllan. Istället blir det mycket intervaller på cykel vilket e grymt kul faktiskt. Suget efter att tävla finns fotfarande men om och när det blir får vi se.
Nä nu e det dags att återgå till skolarbetet.

Men snart kommer tomten eller iallafall till mig eftersom jag har ätit upp alla mina grönsaker var dag hihi

Ha en bra dag
// Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte du redan fått din Julklapp i år ?
Kamel.Tröjan du alltid har på dig nu för tiden !!!!

Hälasa Seth ;)
Eddie.

Anonym sa...

Kamel-Tröja ska de stå ju...
Eddie

Johanna sa...

Eddie: Haha vad du e rolig =).. Skakade ni också av sängen imorse?
Han hälsar tillbaka..