fredag, december 19

Tröttare än Trötter..

Idag var det segt att komma ur sängen kan jag lova inte ens Arthur var det minsta intresserad av att gå upp. Grått & trist ute & regnet öste ner, helst hade jag bara velat dra täcket över huvudet och vakna upp typ imorgon haha. Sov iallafall till 9 och det e minsann rekord men sen var det bara att masa sig upp, på med regnkläderna och ge sig ut i det underbart gråa vädret. Och nu då..?? Väntar fortfarande på mina svar till resulta delen och innan dess kan jag inte göra ett dugg med uppsatsen. Så nu sitter man här lite lagom uttråkad och väntar på att det ska bli kväll *suck*.

Nä ursäkta mitt gnäll, ska försöka rycka upp mig nu och göra ngt vettigt. Först och främst ska jag nog gå och se vad mitt lilla busfrö sysslar med det är nämligen oroväckande tyst här..

På återseende
Ha en underbar fredag
// Johanna

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad snygg du är på din profilbild, ser ju riktigt bra ut!
Men i april kan du vara ännu snyggare...

Maria sa...

Men det är ju min bild, gud vad söt han är! Kul att du gillade dem - han är dock svår att fota, sitter INTE still!
Ha det gott o om vi inte ses så god jul! Ses nog en sväng på nyår, om det är ok att vi kommer ner. Hade varit skönt att slippa oroa sig för Lufsen, är han med Arthur så vet jag att ha har fullt upp. Är lite hoppig och skällig sen jordbävningen!

Anonym sa...

God Jul
Eddie.

Linda sa...

Åhh va söt han är, man blir ju kär :))

Good jul på er!! *kramis*

Johanna sa...

Jonas: Tack vad du har blvit snäll på sista tiden, måste ju va alla pepparkakor du äter haha.. Ses om ett par timmar

Maria: Ja bilderna va kanonfina tack så mycket. Ska ner o framkalladom så fort jag blir frisk. Ses på nyår, ni e så välkomna =)kram

Eddie: GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Linda: Hihi tack
God Jul & Gott Nytt År på er
Kram kram

Massage bed Toronto sa...

The post is very informative. It is a pleasure reading it. I have also bookmarked you for checking out new posts

Security Guard Toronto sa...

Interforce International offers Security Guard Patrols, Security Guard Service, Unarmed Security Guards, Security Patrol Service and much more!

vet Toronto sa...

It is a pleasure going through your post. I have bookmarked you to check out new stuff from your side.

massage toronto sa...

A very well-written post. I read and liked the post and have also bookmarked you. All the best for future endeavors.