onsdag, januari 28

Tjohoooo....

Hej hopp här kommer en kort uppdatering från världens sämsta bloggare. Livet rullar på fortare än någonsin känns det som. Skolan är avslutad och jag har börjat jobba. Har fått en lärartjänst på en skola i Sjöbo. Där har jag hand om tre barn i behov av särskilt stöd. Jätteroligt och utvecklande men oerhört krävande. Är helt slut när jag kommer hem och har inte mycket ork för annat än matlagning och promenader med hunden.

På lördag åker vi till sälen för att åka skidor ska bli sååå kul. För övrigt händer det inte mycket just nu om jag ska va ärlig. Träning har det dock inte blivit mycket av på sista tiden. Men nu har Seth introducerat mig i Core världen. Det e skitkul faktiskt så några såna pass ska jag försöka klämma in i veckan, för trots allt mår jag som alla andra också mycket bättre av att träna.

Ha en bra dag
Tjingeling pling..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kors i taket!!! Det va inte igår!;) Hoppas ni får en superduper skön skidsemester, inga brutna ben och så:P. Kommer ner sen när ni är back in business, då blir det tuung träning. Me Like:D

Kramar/Sofie

Johanna sa...

Sifie: Haha jag vet e ganska stolt över min enorma prestation hihi.. TAck gumman. Hörs när vi kommit hem och du glöm nu inte att dina fria måltider är UTÖVER din andra mat hihi
KRAM

Anonym sa...

Tusen tack för ditt fina inlägg! Klart att vi får träffas någon dag.
Sessan här hemma mår bra, håller dock mamma uppe på nätterna, men det är väl det som är charmen :-)
Hoppas ni har det trevligt i Sälen!
Stor Kram

Massage bed Toronto sa...

The post is very informative. It is a pleasure reading it. I have also bookmarked you for checking out new posts

Security Guard Toronto sa...

Interforce International offers Security Guard Patrols, Security Guard Service, Unarmed Security Guards, Security Patrol Service and much more!

vet Toronto sa...

It is a pleasure going through your post. I have bookmarked you to check out new stuff from your side.

massage toronto sa...

A very well-written post. I read and liked the post and have also bookmarked you. All the best for future endeavors.