söndag, mars 23

Some new pics..














































18 kommentarer:

Eric sa...

Mycket vackert! Fin fysik!

/ Eric

Anonym sa...

fan vad snygg du är! Jag ska tänka på dig nästa ggn jag går till gymmet haha... inspiration!
// Anna

Anonym sa...

Ser OK ut!
Vattnet i benen kommer att släppa sista veckan.
Det ser ut att kunna bli riktigt bra.
Idag har du allergi...
Magen under morgonrocken såg iofs imponerande ut!

Anonym sa...

Hallå min kvinna !!!
Herrejävlar vilka framsteg du har gjort med formen !!! riktig bra jobbat det kommer vara en ära att se dig på scenen kan jag säga !

Jag ser att både du och seth gillar formen ;)

kram darling
Vanessa

Johanna sa...

Eric: Tack så mycket

Anna: Hehe tur att man kan inspirera någon..

Jonas Lundberg: Mm..jag hoppas ju att de e mest vatten men man vet ju aldrig jag kommer kanske att se ut som en fläskfia på scen..

Vanessa: TACK DARLING, du e sååå go. Ska bli kul att ses i Västerås. Nu e det snart tid ju hihi längtar så. Massa kramar
Ohh yes Seth likes it ALOT hehe..

Anonym sa...

Beh, un fisico notevole!

Anonym sa...

Översätting av Enrico:
"Nåväl en beundrandsvärd fysik"

Anonym sa...

Hejsan hej!
Hoppas att allt e väl!!!!!
Nu ser du kanon bra ut (stora framsteg sen jag såg dig sist)! Grym magmusklatur! Ett signum.... Ha det super.

Dan "jobbarnumerapåslagtisimalmö" Nilsson

Anonym sa...

Åhh, fanken vad bra du ser ut gumman!!! Jättesnygga bilder också! Ne det är ingen kul känsla när man känner sig uppsväld av vätska! Jo förhoppningsvis tappar man väl vätskan nu i slutet. Dety är ju så det ska vara, det är det sista man arbetar bort från kroppen! Du kommer att rocka fett på scenen!! Håller tummarna för sig i den korta klassen!! =) Kramisar!

Anonym sa...

Ord är överflödiga här, antar jag :) Strålande kanske skulle funka!?!
Har kollat in en tjej som heter Heidi V.... hmmm minns ej hur hennes efternam stavas, men undrar om du vet om hon ska delta i MTGP?
Hon har ju bara så grymt bra axlar å hela torso e så sjukt bra...men bena..hmm lite tunna...hur som helst kämpa på tjejen, du e grym:)
Vänligen/Lo

Anonym sa...

Jäklar va snyggt... imponerande! Gillar din rygg å mage. Härligt å se nån lyckas så bra =)

//Fredrik L

Anonym sa...

Riktigt grymma bilder, grymm fysik...sjukt imponerad av din mage :)///MVh Daniel

Johanna sa...

Dan: Haha tack..

Heidi: Tack girlie.. Fy fan vad kul det ska bli.. Vi kan ju alltid ha tävling bakom scen vem som kan trycka mest riskakor utan att bli törstig haha.. Nu kör vi det sista så ses vi snart
KRAM

Lo: Tack så mycket. Jo Heidi ska tävla på MTGP långa klassen jag har en länk till hennes sida inne på min blogg. O ja hon wicked grym, stenhård får man säga..

Fredrik: Tack så mycket

Daniel: Tack vad kul att höra..

Johanna sa...

Seth: Tack för översättning =)PUSS

Anonym sa...

Så lite så.... Det ser ju riktigt bra ut!


Dan "skajobbahårthelaveckan" Nilsson

Fia sa...

Grymma bilder bruden! Ska bli spännande å se dig på scen :D *KRAM*

Johanna sa...

Fia: Tack så mycket tjejen.. Hoppas allt e bra med dig!! Hur ser dina tävlingsplaner ut?
Kram

Anonym sa...

Hej tjejen, det ser jättebra ut och jag är råimpad. Hoppas kunna läsa om hur du blivit så vacker, träningsupplägg osv. Själv är jag i början, och drömmer om bodyfitness i framtiden. Så alla tips och råd är välkomna. Kom gärna in på min blogg och kommentera om du tycker jag gör fel på nått sätt. Lycka till!