tisdag, mars 25

Fotosession nästa vecka..


Seth ringde mig precis & sa att han hade bokat en tid för en fotosession i Vellinge nästa vecka hihi gud vad kul det ska bli.. Så nu måste vi börja fundera på kläder och annan rekvisita vi ska ha..Så nu ejag sooooooo happy. Dessutom e formen bättre än någonsin och tur e ju det med tanke på att det bara är drygt 1 ½ vecka till tävlingen =). Ska bli så kul


Vikten imorse låg på 54,6 kg det går stadigt neråt nu. Mitt humör e på topp för tillfället och träningen går riktigt bra..





Nu e det dags för 300 gram torsk och lite gurka till det rena lyxmåltiden haha.. Sen bär det av till frisören för att färga, slinga och klippa håret och på måndag ska naglarna fixas.

// Johanna



8 kommentarer:

Anonym sa...

du er en jattesnygg tjei :-)
Klem fra Ingrid i norge
massemasse lykke til!!

Anonym sa...

Hej Johanna.

Jag ska också tävla, för första gången, på MTGP i nybörjarklassen BF. Och på tal om de så blev jag också sugen på att göra något fotoshoot innan tävlingen, just för att man är i form.
Jag bor i Halmstad, och är de så att du vet någon bra fotograf här, eller någon du kan rekomendera runt i dina trakter?
Brukar de fotograferna ha någon speciell inriktning, med tanke på att man ska få till vissa bra vinkar för att framhöva musklerna osv?
Tack på förhand, glad för svar =)
Mvh Frida Westin

Johanna sa...

Ingrid: Tack vad kul att höra =)..

Frida Westin: Vad kul hoppas det går bra för dig =).. Jag har faktiskt ingen aning om någon fotograf i Halmstad området tyvärr..
Lycka till =)

Fia sa...

Allt är bra me mig! Fast jag har inga tävlingsplaner för tillfället.. Det blev en time out för mig, förra året.. Men jag är på g igen o tränar för fullt! Den som lever får se?

Kör hårt nu! Du är skitsnygg!

*KRAM*

Johanna sa...

Fia: Tror minsann inte det dröjer såå värst länge innan du står på scen igen hihi.. Jepp nu kör jag det sista TACK
KRAM

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

wow ser grymt ut,fräcka bilder+väldigt fin mage.håll fokus o lycka till i västerås mvh seth i gbg inte din kille haha.

Johanna sa...

Anonym: Hej på dig

Seth: Tack så mycket =)