lördag, mars 8

kass...


Jaha då va det lördag IGEN och jag ser att de nya inläggen lyser med sin frånvaro.. Men helt ärligt sååååå orkar jag inte uppdatera, har varken motivation, ork eller lust till det. Senaste veckan har varit en hemsk. Jag har ingen energi och efter varje pass snurrar allt o jag känner mig svimfärdig plus att mitt humör e PISS rent ut sagt. Känns som att ätardagen och vilan imorgon är mer än välkommen. Nu ska jag gå o duscha och göra mig redo inför kvällen.. Utgång i Malmö e det som gäller hihi o det ska bli ganska skoj..

Så to all my girls ikväll gäller följande regel:


"Friends don´t let Friends talk to ugly Guys"
hihi..

Have a nice Saturday
// Johanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vet kanske inte om det piggar upp men din blogg sprider iaf grym inspiration till mig och säkert många andra så kämpa på!

Ha det gött,

MVH Henke

Anonym sa...

Hehe sötnos :)
Ja det är såå tungt ibland, men det går i vågor, och snart ska du se att energin kommer igen. Hoppas allt löser sig snart. Kämpa på girl!!
Don´t give up, Don´t give up, spread out the fire in your body girl!! ;)Kram / Heidi

Johanna sa...

Henke.. Hihi klart att det piggar upp tack vad kul att höra.. Nu e jag helt klart mycket gladare :0)

Heidi: Jaaa du vet hur det e ja idag känner jag mig ganska välfylld av både det ena o det andra hahaha.. Nu e det fan inte långt kvar. Du e ju redan knallhård så du kan ju bara glida nu sista tiden hihi.
KRAMIZZAR

Anonym sa...

Tycker du ser fantastisk ut vännen! :-)

Johanna sa...

Caroline: Tack sweety du e gullig.. Hoppas allt e bra med dig
Kram

Anonym sa...

Mmm,, man får bita ihop de sista veckorna. Och leva livet sen =P Nu e man ju helt knäppt sugen på precis allt man inte får stoppa i sig =) Allt från bira till godis, pizza och mycket mera!! hehe..Men snart du tjejen, då jävla står vi där på scenen!!! ceep up the good work! Kramis!