torsdag, mars 20

Snart e det dax..



Nu börjar det närma sig och det märks både i kroppen och i huvudet. Jag e helt färdig kan inte tänka klart och orkr kanppt röra mig. All cardioträning går på ren vilja o snacka om att ha en vilja av stål för fyyyy fan varenda muskel i kroppen gör ont och fötterna värker och jag e helt tom i huvudet. Denna veckan e nog den jävligaste av alla veckor på hela min diet. Maten e sänkt och cardion har höjts.. Satt igår och skrev ett grupparbete i skolan och efter en stnd kommer jag på mig själv med att jag fattade absolut INGENTING av det vi höll på med, shit vad knas alltså.. Men formen börjar infinna sig och vattnet har faktiskt börjat släppa också och ändå har den riktiga tömningen inte börjat än. Så jag antar att man ska må såhär då.

Lite bilder från dagens träning..



Vikten låg imorse på 55,1 kg så nu börjar det nog hända saker. Måste ju informera att jag lyckades lägga på mig 5 kg på min ätardag i söndags haha, så när jag gick o la mig vägde jag 60,5 kg hehe.. Nu på lördag blir det ingen ätardag utan endast höjning av kolisar och endast lax som proteinkälla. Men gud vag jag e sugen på pizza konstigt eftersom jag inte alls tycker det e särskilt gott i vanliga fall, man blir konstig under dieten..

//Johanna

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad korta byxor du har...
Ser ju inte så fet ut!
Magen ser tajt ut.
När Elefanthuden tunnas ut så kommer det att bli bra.

Har skickat örterna nu!

Anonym sa...

Tycker du ser helt fantastisk ut!!!

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Haha elefanthuden due rolig du.. Ja det börjar tighta till sig nu faktiskt, ska nog bli bra det här. Ahhh nu blev jag super duper glad tack du e ängel :0)..

Caroline: Åhh men tack gumman. Så när ska vi ses då? Snart e det ju dags att börja partaja lite eller vad säger du hihi puss på dig vännen och ha en GLAD PÅSK

Anonym sa...

Ser redigt bra ut ju.
Blir nog bra detta häringa.

Kör på !

Johanna sa...

Anonym: Tack ja vi får hoppas det..ska bli kul att se när det e dags att börja tömma :0)

Anonym sa...

Ja men va f-n e du inte 99,9% nöjd nu så;) Då e du la knas i bollen*s*
Den ynka sista % millen tar du efter tömmningen...så kör av bara F-N(vågar inte svära, hmm du kan ju vara kristen, he he)
Tjejen, lycka till du är så bara bäst:)
Vänligen
Lo

Johanna sa...

Lo Woldemar: Haha jag vet inte om man någonsin blir helt nöjd..det måste hela tiden finnas något som tvingar en att fortsätta kämpa vidare tror jag. Men visst jag e i min bästa form någonsin och jag kan ärligt säga att jag har aldrig varit så lugn inför en tävling som jag är nu. Vilket säkert är oerhört positivt för kroppen.

Tack för din kommentar, det uppskattas verkligen. TACK

Anonym sa...

Kör vi sista Johanna!!! Liiiite kvar o sen ska vi ha kul o stråla! :)

Ses snart!
Bra jobbat mot formen!

Maria A

Johanna sa...

Maria A: Ja nu börjar det närma dig får se om det sista hinner försvinna hihi.. Hoppas all e bra med dig. Guuuud vad kul vi ska ha. Kör hårt vännen
Kram

Eric sa...

Hot damn, Johanna! ;-) Snygga rutor! :) Ryggen och axlarnas baksida är grymt fina!
Starkt jobbat!

Kör hårt...o Glad Påsk! :)
/ Eric