torsdag, november 6

Morgonpromenad



Första morgonpromenaden sen vi köpte Arthur e avklarad. Gud vad härligt det var att få komma ut i kylan och bara låta tankarna flyga iväg. Seth va snäll och tog ned sig Arthur i bilen när han skulle lämna Malva på dagis =).. E så satans mör i kroppen efter löpningen så jag får se om jag vilar från löpningen idag och kör ngt annat istället. Känner mig faktiskt lite sugen på att köra igenom axlarna och ryggen idag.

Nä nu e det dags att återgå till verkligheten igen..
Have a nice day
// Johanna

4 kommentarer:

Fia sa...

Han är verkligen toksöt! :D

Klokt beslut om tävlingen oxå tycker jag... Smart tjej!

Hoppas allt är bra annars! *KRAM*

Anonym sa...

Go-hunden=)Hoppas sprutan gick bra och att han inte blev alltför ledsen!! Kram kram// Thesski

Anonym sa...

Hej Johanna, lilla arthur har fantastiskt fina färger och är hur söt som helst. mina föräldrar är inne på att köpa en cocker, så jag undrar var ni har köpt honom, vilken kennel? ha det kanon /Ulrika

Johanna sa...

Fia: Hihi tack det tycker jag med. Angående tävlingen så ångarar jag inte mitt beslut för en sekund.
KRAM

Thesski: HAn va alldeles duktig o märkte inte ens närhan fick sprutan. Jag köpte en jacka till honom sen för att han va såååå duktig hihi..

Anonym: Tack o vad kul att dom ska köpe en cocker. Dom e hur mysiga som helst. Jag köpte Arthur på en kennel utanför Blentarp. Dom har en hemsida www.stuteristing.se. Jag vet att där finns fler valpar kvar =)
Lyckla till med köpet
Mvh Johanna