fredag, november 14

Grymmepass

Jaha då var veckans andra styrkepass avklarat.. So far har det blivit tre löppass, två cykelpass, ett rygg/baksida lår samt ett axel/mag pass. Känner mig riktigt nöjd och gnistan att styrketräna e tillbaka =) men shit vilken träningsvärk jag ligger inne med i rygg&baksida lår. Denna veckan har jag kört ihop med Ninis och det gör såklart det hela much more fun..

Löpningen rullar på och jag varierar passen med att lägga in intervaller emellanåt vilket e grymt kul men jobbigt. Benen e möra nu i slutet av veckan och det kommer att göra gott med lite avkoppling och extra energi.


Imorgon ska Seth & jag in till Malmö för att äta buffé *mumma*. Arthur har lyxen att bli passad av Maria & Lufsen så jag tror inte han kommer att sakna mig en sekund faktiskt..

Uppladdning inför styrkepasset haha




Nä nu ska jag fortsätta med exaarbetet

Trevlig helg på er

//Johanna

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hur ser de ut när du intervaller tränar ?????

Anonym sa...

Bra att du tränar också.
Snygg tröja!
Får komma och hälsa på efter Luciapokalen...
Ha det gott alla 3!

Johanna sa...

Anonym: Jag kör på fullt i ca 1 min sen joggar jag 1 min och håller på så i ca 20 min, sen fortsätter jag att springa i vanligt tempo. Mina löppass varar allt från 40 till 70 min beroende på ork. Orkar jag inte mer än 40 min brukar jag hoppa över till cikeln och avsluta där.

Jonas Lundberg: Ja det känns skönt att vara igång igen plus att träningen känns superkul =).. Ja jag tycker absolut att du ska komma ner o hälsa på. Men vi ses först på Lucia. Vi kommer o hejjar på dig =)

Javisst e tröjan snygg. The best Team ever hehe

Anonym sa...

Ni kanske kommer till Lund också, där jag och Eddie ska mötas bla.
Jag vet vem som vinner av oss...

Johanna sa...

Jonas Lundberg: Klart att vi kommer till Lund det e ju bara runt hörnan haha.. Kör hårt nu snart e det tid att stå på scen =)

Maria sa...

Gud villka söta bilder på den lille killen! Måste säga att jag saknar honom, det är så kul att ha han och Lufsen tassande efter mig. De hade verkligen jätte kul, tror Arthur var helt slut efter den kvällen. Han är bara för go. Tror han trivdes för han gnällde inte en ända gång utan lekte på för fullt. Glömmer fort hur mysigt men jobbigt det är med en valp. Skall hälsa från Paul o säga att vi vill gärna ta honom fler gånger, så tveka inte - han är så välkommen. Kanske kan passa på att träffas en dag och låta dem leka lite!
Ha det bra, kram!

Johanna sa...

Maria: Måste tacka än en gång för hjälpen, kändes så skönt att lämna honom till er. Var inte orolig en sekund (eller kanske lite men det var mest för om han inte skulle uppföra sig haha). Förstår att han inte hann sakna mig en sekund han hade ju världens bästa sällskap. Han var och är fortfarande helt slut, har sovit konstant sen vi hämtade honom haha.
Tycker absolut att vi får träffas snart så de båda vovvsingarna får busa av sig lite.
Krya på dig
Massa kramar från oss